Warunki handlowe

1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  • 1.1. Niniejsze warunki handlowe (dalej jako „warunki handlowe“) spółki handlowej Vlajky.EU s.r.o., z siedzibą ul. Radčina 497/22, 161 00 Praga 6, numer identyfikacyjny: 28511042, wpisanej do rejestru handlowego prowadzonego przy Sądzie Miejskim w Pradze, sygnatura akt C 146903 (dalej zwanej „Sprzedającym“) regulują na mocy § 1751 ust. 1 ustawy nr 89/2012 Dz. U., Kodeks Cywilny (dalej jako „kodeks cywilny“) wzajemne prawa i obowiązki stron umowy, zaistniałe w związku lub na podstawie umowy sprzedaży (dalej jako „umowa sprzedaży“), zawartej pomiędzy sprzedającym a inną osobą fizyczną (dalej zwaną „Kupującym“), za poœrednictwem sklepu internetowego Sprzedającego. Sklep internetowy jest prowadzony przez Sprzedającego na stronach internetowych pod adresem internetowym: www.ozonove-generatory.cz (dalej jako „strona internetowa“), za poœrednictwem systemu zarządzania treœcią strony internetowej (dalej jako „interfejs sklepu internetowego“).
  • 1.2. Warunki handlowe nie obejmują przypadków, w których osoba mająca zamiar kupić towar od Sprzedającego, jest osobą prawną lub osobą, która działa podczas zamawiania towaru w ramach swojej działalnoœci gospodarczej lub w ramach swojego samodzielnie wykonywanego zawodu.
  • 1.3. Istnieje możliwoœć regulacji postanowień odbiegających od Warunków Handlowych w umowie sprzedaży. W przypadku różnic w stosunku do postanowień Warunków Handlowych, pierwszeństwo mają uzgodnienia zawarte w umowie sprzedaży.
  • 1.4. Zapisy Warunków Handlowych stanowią integralną częœć umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży oraz Warunki Handlowe zostały sporządzone w języku czeskim. Umowa sprzedaży może zostać zawarta w języku czeskim.
  • 1.5. Sprzedającemu przysługuje prawo zmiany oraz uzupełnień treœci Warunków Handlowych. Powyższy zapis pozostaje bez wpływu na prawa i obowiązki zaistniałe w trakcie obowiązywania wczeœniejszej wersji Warunków Handlowych.

2. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  • 2.1. Wszelkie prezentacje towarów przedstawione w ramach interfejsu sklepu internetowego mają charakter wyłącznie informacyjny i Sprzedający nie jest obowiązany do zawarcia umowy sprzedaży w odniesieniu do tychże towarów. Zapisy § 1732 ust. 2 Kodeksu Cywilnego nie mają tutaj zastosowania.
  • 2.2. Interfejs sklepu internetowego zawiera informacje dotyczące towarów, wraz ze wskazaniem cen poszczególnych towarów. Ceny towarów zostały podane w kwotach brutto wraz z podatkiem VAT oraz wszelkimi opłatami dodatkowymi. Ceny towarów obowiązują przez cały okres ich prezentacji w ramach interfejsu sklepu internetowego. Niniejszy zapis nie wyklucza możliwoœci zawarcia przez sprzedającego umowy sprzedaży na warunkach uzgodnionych indywidualnie.
  • 2.3. Interfejs sklepu internetowego zawiera również informacje dotyczące kosztów związanych z pakowaniem i dostawą towarów. Informacje dotyczące kosztów związanych z pakowaniem i dostawą produktów uwidocznione na stronach internetowych sklepu internetowego obowiązują tylko wówczas, jeżeli towar jest doręczany na terenie Republiki Czeskiej.
  • 2.4. W celu zamówienia towarów kupujący wypełnia formularz zamówienia wyœwietlany przez interfejs sklepu internetowego. Formularz zamówienia zawiera w szczególnoœci informacje dotyczące:
    • 2.4.1. zamawianego towaru (zamawiany towar kupujący „wkłada“ do elektronicznego koszyka zakupowego wyœwietlanego przez interfejs sklepu internetowego),
    • 2.4.2. sposobu zapłaty ceny sprzedaży towaru, danych dotyczących preferowanego sposobu doręczenia zamówionego towaru oraz
    • 2.4.3. informacji dotyczących kosztów związanych z dostawą towaru (dalej wspólnie jako „zamówienie“).
  • 2.5. Kupujący przed wysłaniem zamówienia sprzedającemu ma możliwoœć weryfikacji i zmiany danych, które wpisał w zamówieniu, jak również weryfikacji i korekty potencjalnych błędów wpisanych omyłkowo do zamówienia. Kupujący wyysyła zamówienie sprzedającemu klikając w przycisk „Wyœlij formularz“. Dane podane w zamówieniu Sprzedający uznaje za poprawne. Sprzedający niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia potwierdza jego otrzymanie kupującemu za poœrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy kupującego podany na portalu użytkownika lub w zamówieniu (dalej jako „adres elektroniczny kupującego“).
  • 2.6. W zależnoœci od typu zamówienia (iloœci towaru, wysokoœci ceny sprzedaży, przewidywanych kosztów transportu) sprzedającemu zawsze przysługuje prawo do żądania od kupującego dodatkowego potwierdzenia zamówienia (pisemnie lub np. telefonicznie).
  • 2.7. Stosunek umowny pomiędzy sprzedającym a kupującym nastaje w momencie doręczenia potwierdzenia zamówienia (akceptacji), które jest przesyłane kupującemu przez sprzedającego pocztą elektroniczną, na adres mailowy kupującego.
  • 2.8. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie œrodków komunikacji na odległoœć w momencie zawierania umowy sprzedaży. Koszty powstałe po stronie kupującego w wyniku używania œrodków komunikacji na odległoœć w związku z zawarciem umowy sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty rozmów telefonicznych) kupujący pokrywa sam, przy czym koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej.

3. CENA TOWARU I WARUNKI PŁATNOŒCI

  • 3.1. Cena towaru i ewentualne koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową sprzedaży, kupujący może zapłacić sprzedającemu w następujący sposób:
    • A) gotówką, za pobraniem, w wyznaczonym przez kupującego w zamówieniu miejscu;
    • B) w formie bezgotówkowej, przelewem na konto sprzedającego, prowadzone w banku Fio banka, a.s. (dalej zwane „kontem sprzedającego“);
    • C) w formie bezgotówkowej kartą płatniczą
  • 3.2. Kupujący jest zobowiązany do zapłaty sprzedającemu wraz z ceną sprzedaży dodatkowych kosztów, w uzgodnionej wysokoœci, wynikających z pakowania i dostawy towaru. Jeżeli nie wskazano jednoznacznie inaczej, przez cenę sprzedaży rozumie się również koszty związane z dostawą towaru.
  • 3.3. Sprzedający nie wymaga od kupującego zaliczki lub innej płatnoœci o podobnym charakterze, z wyjątkiem przypadków, w których towar jest specjalnie wyprodukowany / przerobiony zgodnie z życzeniem kupującego. Powyższe pozostaje bez wpływu na zapisy artykułu 3.6. Warunków Handlowych dotyczące obowiązku zapłaty ceny sprzedaży towaru z góry.
  • 3.4. W przypadku płatnoœci za pobraniem cenę sprzedaży należy zapłacić przy odbiorze towaru. W przypadku płatnoœci bezgotówkowych cenę sprzedaży należy zapłacić w terminie do 7 dni od zawarcia umowy sprzedaży.
  • 3.5. W przypadku płatnoœci bezgotówkowej kupujący jest zobowiązany do zapłaty ceny sprzedaży towaru wraz z podaniem w tytule przelewu symbolu zmiennego. W przypadku płatnoœci bezgotówkowych zobowiązanie kupującego do zapłaty ceny sprzedaży zostaje spełnione w momencie zaksięgowania właœciwej kwoty na koncie sprzedającego.
  • 3.6. Sprzedający jest uprawniony, w szczególnoœci jeżeli ze strony kupującego nie dojdzie do dodatkowego potwierdzenia zamówienia (art. 2.6), do żądania zapłaty całej ceny sprzedaży jeszcze przed wysyłką towaru do kupującego. Zapisy § 2119 ust. 1 Kodeksu Cywilnego nie mają tutaj zastosowania.
  • 3.7. Potencjalne rabaty udzielane przez sprzedającego na rzecz kupującego nie łączą się ze sobą.
  • 3.8. Jeżeli w stosunkach handlowych jest to zwyczajowo przyjęte lub nakazują to ogólnie wiążące przepisy prawa, to sprzedający wystawi kupującemu dokument fiskalny - fakturę, potwierdzającą płatnoœci zrealizowane na podstawie umowy sprzedaży. Sprzedający jest płatnikiem podatku VAT. Sprzedający wystawi dokument fiskalny - fakturę kupującemu po zapłacie ceny towaru i przeœle go w formie elektronicznej na adres mailowy kupującego lub w formie drukowanej na adres kupującego wraz z towarem przy odbiorze za pobraniem.

4. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  • 4.1. Kupujący przyjmuje do wiadomoœci, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu Cywilnego, nie ma możliwoœci odstąpienia między innymi: od umowy sprzedaży na dostawę towaru, który został przerobiony zgodnie z życzeniem kupującego lub dla jego osoby; od umowy sprzedaży na dostawę szybko psującego się towaru, jak również towaru, który został po dostarczeniu bezpowrotnie zmieszany z innym towarem; od umowy sprzedaży na dostawę towaru w zamkniętym opakowaniu, który konsument wyjął z opakowania i z przyczyn higienicznych nie można go oddać oraz od umowy sprzedaży na dostawę nagrania dŸwiękowego lub filmowego lub oprogramowania komputerowego, jeżeli ich pierwotne opakowanie zostało naruszone.
  • 4.2. Zgodnie z postanowieniami § 1829 ust. 1 Kodeksu Cywilnego, kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie do czternastu (14) dni od daty odebrania towaru, jednak jeœli przedmiotem umowy sprzedaży jest kilka rodzajów towarów lub dostawa jest podzielona na kilka częœci, to okres ten zaczyna się liczyć od dnia odbioru ostatniej dostawy towaru, o ile nie jest to przypadek wymieniony w artykule 4.1 lub inny przypadek nie dający możliwoœci odstąpienia od umowy sprzedaży. Odstąpienie od umowy sprzedaży musi zostać przesłane sprzedającemu w terminie wymienionym w poprzednim zdaniu. Kupujący może przesłać odstąpienie od umowy sprzedaży również na adres zakładu sprzedającego lub na adres mailowy sprzedającego.
  • 4.3. Jeżeli dojdzie do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z artykułem 4.2 warunków handlowych, to umowa sprzedaży zostaje od początku anulowana. Towar musi zostać zwrócony sprzedającemu w terminie do czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy.
  • 4.4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z artykułem 4.2 Warunków Handlowych, sprzedający zwróci œrodki pieniężne przyjęte od kupującego w terminie do czternastu (14) dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży przez kupującego, w taki sam sposób, w jaki sprzedający przyjął je od kupującego. Sprzedający jest również uprawniony do zwrotu œwiadczenia udzielonego przez kupującego już w momencie zwrotu towaru przez kupującego lub w inny sposób, jeżeli kupujący wyrazi na to zgodę i w ten sposób po stronie kupującego nie powstaną dodatkowe koszty. Jeżeli kupujący odstąpi od umowy sprzedaży, to wówczas sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu przyjętych œrodków pieniężnych kupującemu zanim kupujący zwróci towar lub udowodni, że towar wysłał przedsiębiorcy.
  • 4.5. Poprzez odliczenie od prawa kupującego do zwrotu ceny sprzedaży sprzedający może jednostronnie skorzystać z prawa do zadoœćuczynienia za szkodę powstałą na towarze.
  • 4.6. Sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od umowy sprzedaży w dowolnym momencie do czasu odebrania towaru przez kupującego. W takim przypadku sprzedający zwróci kupującemu cenę sprzedaży bez zbędnej zwłoki, w sposób bezgotówkowy na konto wskazane przez kupującego.
  • 4.7. Jeżeli wraz z towarem kupującemu zostanie dostarczony prezent, to wówczas umowa darowizny jest zawierana pomiędzy sprzedającym a kupującym z klauzulą rozwiązania, polegającą na tym, że jeżeli dojdzie do odstąpienia od umowy sprzedaży przez kupującego, to umowa darowizny dotycząca takiego prezentu traci ważnoœć, zaœ kupujący będzie zobowiązany do zwrotu przekazanego prezentu razem z towarem.

5. TRANSPORT I DOSTAWA TOWARU

  • 5.1. Jeżeli sposób dostawy został uzgodniony na podstawie odrębnego żądania kupującego, to kupujący ponosi ryzyko i ewentualne koszty dodatkowe związane z tym sposobem dostawy.
  • 5.2. Jeżeli sprzedający zgodnie z umową sprzedaży obowiązany jest dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, to kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru w momencie dostawy.
  • 5.3. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie kupującego dostawa towaru musiałaby zostać powtórzona lub przebiegać w inny sposób, niż podano w zamówieniu, to wówczas kupujący będzie zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z wielokrotnym doręczaniem towaru, ewentualnie kosztów związanych z innym sposobem doręczenia.
  • 5.4. Podczas odbioru towaru od przewoŸnika, kupujący jest zobowiązany do kontroli ewentualnych uszkodzeń opakowania towarów i w przypadku wszelkich wad do niezwłocznego poinformowania o tym przewoŸnika. Kupujący nie ma obowiązku odebrania przesyłki od przewoŸnika w przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania œwiadczącego o nieuprawnionej ingerencji w przesyłkę.
  • 5.5. Pozostałe prawa i obowiązki stron w trakcie transportu towaru mogą regulować szczególne warunki dostawy sprzedającego, o ile zostały wydane przez sprzedającego.

6. PRAWA WYNIKAJĄCE Z NIEWŁAŒCIWEGO WYKONANIA

  • 6.1. Prawa i obowiązki stron umowy dotyczące praw wynikających z niewłaœciwego wykonania wynikają z właœciwych ogólnie wiążących przepisów (w szczególnoœci z postanowień § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 Kodeksu Cywilnego).
  • 6.2. Sprzedający ponosi przed kupującym odpowiedzialnoœć za to, że towar w momencie odbioru nie posiada wad. W szczególnoœci sprzedający ponosi przed kupującym odpowiedzialnoœć za to, że w momencie odbioru towaru przez kupującego:
    • 6.2.1. towar posiada właœciwoœci uzgodnione przez strony a jeœli brakuje takiego uzgodnienia, to towar ma takie właœciwoœci, jakie zostały opisane przez sprzedawcę lub producenta, lub których kupujący oczekiwał z uwagi na charakter towaru i na podstawie ich reklamy,
    • 6.2.2. towar nadaje się do użytku w celu wskazanym przez sprzedającego lub do jakiego towar tego typu jest z reguły używany,
    • 6.2.3. towar odpowiada jakoœcią lub wykonaniem umownemu wzorowi lub modelowi, o ile jakoœć lub wykonanie zostały okreœlone na podstawie wzoru umownego lub modelu,
    • 6.2.4. jest towarem odpowiednim pod względem iloœci, wielkoœci lub wagi i
    • 6.2.5. towar spełnia wymogi przepisów prawnych.
  • 6.3. Postanowienia wskazane w artykule 7.2 Warunków Handlowych stosuje się w przypadku towaru sprzedawanego po niższej cenie na wady, z powodu których została uzgodniona niższa cena, na zużycie towaru spowodowane jego zwykłym użyciem, w przypadku zużytego towaru na wady odpowiadające intensywnoœci użytkowania lub zużycie, które towar posiadał w momencie odbioru przez kupującego lub wynikające z charakteru towaru.
  • 6.4. Kupujący może dochodzić swoich praw wynikających z niewłaœciwego wykonania u sprzedającego w siedzibie jego zakładu, w którym jest możliwe przyjęcie reklamacji z uwzględnieniem asortymentu sprzedawanego towaru, ewentualnie w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalnoœci. Za moment dochodzenia reklamacji uznaje się moment, w którym sprzedający otrzymał od kupującego reklamowany towar.
  • 6.5. Pozostałe prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnoœcią sprzedającego z tytułu wad, mogą regulować procedury reklamacyjne sprzedającego.

7. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON UMOWY

  • 7.1. Kupujący nabywa prawo własnoœci do towaru poprzez zapłatę pełnej ceny sprzedaży towaru.
  • 7.2. Sprzedający nie jest w stosunku do kupującego zobowiązany treœcią żadnych kodeksów zachowania w rozumieniu postanowień § 1826 ust. 1 litera e) Kodeksu Cywilnego.
  • 7.3. Pozasądowe rozpatrywanie skarg konsumentów zapewnia sprzedający za poœrednictwem poczty elektronicznej: info@antiradary.net. Sprzedający wyœle informację o rozpatrzeniu skargi kupującego na jego adres mailowy.
  • 7.4. Sprzedający jest uprawniony do sprzedaży towaru na podstawie zezwolenia na prowadzenie działalnoœci gospodarczej. Kontrolę działalnoœci gospodarczej wykonuje w ramach swoich czynnoœci właœciwy urząd ds. działalnoœci gospodarczej. Nadzór nad obszarem ochrony danych osobowych wykonuje Urząd Ochrony Danych Osobowych. Czeska Inspekcja Handlowa wykonuje w okreœlonym zakresie między innymi nadzór nad przestrzeganiem ustawy nr 634/1992 Dz. U., o ochronie konsumenta, z póŸniejszymi zmianami. >
  • 7.5. W ten sposób kupujący przejmuje na siebie ryzyko zmiany okolicznoœci w rozumieniu § 1765 ust. 2 Kodeksu Cywilnego.

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • 8.1. Ochrona danych osobowych kupującego, który jest osobą fizyczną, jest gwarantowana na mocy ustawy nr 101/2000 Dz. U., o ochronie danych osobowych, z póŸniejszymi zmianami oraz na podstawie Rozporządzenia UE 2016/679 (RODO).
  • 8.2. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie poniższych własnych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu miejsca zamieszkania, nazwy firmy i jej siedziby, numeru identyfikacyjnego, numeru identyfikacji podatkowej, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu (dalej łącznie jako „dane osobowe“).
  • 8.3. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego, w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy sprzedaży oraz w celu prowadzenia konta użytkownika. Jeżeli kupujący nie wybierze innej możliwoœci, to wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego również w celu przesyłania kupującemu informacji oraz informacji handlowych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w pełnym zakresie przedstawionym w niniejszym artykule nie jest warunkiem koniecznym do zawarcia umowy sprzedaży.
  • 8.4. Kupujący przyjmuje do wiadomoœci, że jest zobowiązany podać swoje właœciwe i prawdziwe dane osobowe (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, podczas zamówienia wykonanego z poziomu interfejsu sklepu internetowego) i że jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania sprzedającego o zmianie swoich danych osobowych.
  • 8.5. Sprzedający może wyznaczyć osobę trzecią na podmiot przetwarzający dane osobowe kupującego. Oprócz osób dostarczających towar dane osobowe nie będą przekazywane przez sprzedającego innym osobom trzecim bez wczeœniejszej zgody kupującego.
  • 8.6. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas nieokreœlony. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.
  • 8.7. Kupujący potwierdza, że przekazane dane osobowe są kompleyne oraz, że został pouczony o tym, że jest to dobrowolne przekazanie danych osobowych.
  • 8.8. Jeżeli kupujący przypuszcza, że sprzedający lub procesor (artykuł 9.5) dokonuje przetwarzania jego danych osobowych niezgodnie z ochroną prywatnego i osobistego życia kupującego lub niezgodnie z prawem, w szczególnoœci jeżeli dane osobowe są niedokładne pod względem celu ich przetwarzania, to może:
    • 8.8.1. żądać od sprzedającego lub procesora wyjaœnień,
    • 8.8.2. żądać, aby sprzedający lub procesor zlikwidował zaistniały w ten sposób stan.
  • 8.9. Jeżeli kupujący zażąda informacji odnoœnie przetwarzania swoich danych osobowych, to sprzedający jest zobowiązany do przekazania mu takiej informacji. Sprzedający ma prawo żądać za udzielenie informacji zgodnie z poprzednim zdaniem odpowiedniej opłaty, która nie będzie większa niż koszt niezbędny do udzielenia informacji.
  • 8.10. Kupujący jest uprawniony do żądania od sprzedającego, aby usunął jego dane osobowe ze swojej ewidencji i już ich w żaden sposób nie wykorzystywał. Sprzedający jest zobowiązany do spełnienia jego żądania, jeżeli nie jest to niezgodne z innymi obowiązującymi przepisami Republiki Czeskiej.

9. PRZESYŁANIE INFORMACJI HANDLOWEJ I ZAPISYWANIE PLIKÓW COOKIES

  • 9.1. Kupujący zgadza się na przesyłanie informacji związanych z towarem, usługami lub przedsiębiorstwem sprzedającego na adres elektroniczny kupującego i wyraża również zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez sprzedającego na adres elektroniczny kupującego.
  • 9.2. Kupujący wyraża zgodę na zapisywanie tzw. plików cookies w pamięci jego komputera. Jeżeli zakupy na stronie internetowej są możliwe do przeprowadzenia a zobowiązania sprzedającego wynikające z umowy sprzedaży są możliwe do realizacji, bez zapisywania tzw. plików cookies w pamięci komputera kupującego, to kupujący może w każdej chwili odwołać zgodę zgodnie z poprzednim zdaniem.
  • 9.3. Heureka - Sprawdzone przez Klientów - Państwa zadowolenie z zakupów jest przez nas sprawdzane przy pomocy ankiet e-mailowych w ramach programu „Sprawdzone przez Klientów”, w którym nasz sklep internetowy bierze udział. Ankiety są przesyłane po każdym zakupie, o ile w rozumieniu § 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Dz. U. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego, nie zostanie wyrażony sprzeciw wobec przesyłania informacji handlowych lub wczeœniej wyrażona zgoda nie zostanie odwołana. Do przesyłania ankiet, oceny wyrażanych przez Państwa opinii i analizy naszej pozycji rynkowej korzystamy z podmiotu przetwarzającego, którym jest administrator portalu internetowego Heureka.cz; któremu w tym celu możemy przekazywać informacje odnoœnie zakupionego towaru oraz Państwa adres e-mail.

10. DORĘCZANIE

  • 10.1. Doręczanie może być realizowane na adres poczty elektronicznej kupującego wskazany na jego koncie użytkownika lub podany przez kupującego w zamówieniu.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • 11.1. Jeżeli stosunek oparty na umowie sprzedaży zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), to wówczas strony uzgadniają, że stosunek ten reguluje czeski porządek prawny. Powyższe pozostaje bez wpływu na prawa konsumenta wynikające z ogólnie wiążących przepisów prawnych.
  • 11.2. Jeżeli dowolny z zapisów Warunków Handlowych jest nieważny lub nieskuteczny lub dopiero takim się stanie, wówczas nieważny zapis zostanie zastąpiony nowym, którego sens będzie jak najbardziej zbliżony sensowi nieważnego zapisu. Nieważnoœć lub nieskutecznoœć jednego zapisu pozostaje bez wpływu na ważnoœć pozostałych zapisó. Zmiany i uzupełnienia umowy sprzedaży lub warunków handlowych wymagają formy pisemnej.
  • 11.3. Umowa sprzedaży wraz z Warunkami Handlowymi jest archiwizowana przez sprzedającego w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
  • 11.4. Dane kontaktowe sprzedającego: adres korespondencyjny patrz punkt 1.1, adres poczty elektronicznej patrz punkt 7.3, nr telefonu: +420 731 800 200.
  • 11.5. Właœciwym organem do rozstrzygania pozasądowych sporów konsumenckich wynikających z umowy sprzedaży jest Czeska Inspekcja Handlowa, z siedzibą ul. Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, REGON: 000 20 869, adres strony internetowej: http://www.coi.cz.

Aneks do Warunków Handlowych

  • Dokonywanie płatnoœci jest możliwe: przy pomocy karty płatniczej (VISA, Master Card, Maestro), za pobraniem, przelewem bankowym
  • Dostawy towaru realizujemy: do punktów odbioru PPL, poprzez odbiór osobisty
  • Jeżeli jednoznacznie nie okreœlono terminu trwania akcji promocyjnej, to jest ona ograniczona do 1 miesiąca od dnia ogłoszenia. Należy zasięgać informacji odnoœnie okresu trwania aktualnej akcji promocyjnej.
  • Rabaty z zakończonych akcji promocyjnych nie są prawnie wymagalne.

Praga, dnia 29.04.2020 r.
Warunki Handlowe można również pobrać tutaj (PDF).